Retourbeleid

Retourneren
Als je je starterset of een ander product wilt retourneren, neem dan contact op met onze klantenservice via hello@glowdip.com en zij zullen het retourproces in gang zetten.

*Houd er rekening mee dat het retourbeleid alleen beschikbaar is voor ongebruikte producten. Als je product gebruikt is, ga dan naar het restitutiebeleid.

In de volgende gevallen kom je niet in aanmerking voor een retourzending:

Verlopen retourvenster: Als het retourvenster van 30 dagen na ontvangst van de goederen is verstreken, kom je niet in aanmerking voor een retourzending.

Gebruikt product: Omwille van strenge hygiënische normen komt een product niet meer in aanmerking voor retourzending als het eenmaal gebruikt is. We raden je echter aan om ons restitutiebeleid - 3 risicovrije manicures te bekijken als een alternatieve manier om de doeltreffendheid en tevredenheid van het product te beoordelen.

Verzegeling van producten is verbroken: Goederen komen niet in aanmerking voor retournering als de verzegeling om gezondheids- of hygiënische redenen verbroken is na levering, tenzij ze defect zijn.

Niet-naleving van het retourbeleid: Het niet naleven van het retourbeleid, zoals het niet kunnen overleggen van een aankoopbewijs of het retourneren van artikelen na het aangegeven tijdsbestek, heeft tot gevolg dat het product niet in aanmerking komt voor restitutie.

Schade veroorzaakt door de klant: Als het product is beschadigd door verkeerd gebruik of misbruik door de klant, kunnen we geen restitutie aanbieden.

Cadeau bij aankoop: Als er een gratis cadeau bij de aankoop is gegeven en dit niet samen met het product wordt geretourneerd, kan de waarde van het cadeau worden afgetrokken van het restitutiebedrag.